joi, iulie 27, 2006

V-am prins, vrajitoarelor!

V-am prins, vrajitoarelor!

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

Sapt trecuta am fost in Plaza pt a achizitiona un telefon mobil. m-am dus la etajul 1, am intrat in magazinul Vodafone si am dat peste o angajata foarte nervoasa, din cate am aflat ulterior datorita faptului ca au fost multi clienti in acea zi si ca anumite colege au lipsit de la munca ziua respectiva. Numele ei am uitat sa il iau, desi era scris pe ecuson. Cu prima ocazie cand o sa o vad la lucru ii fac si o poza. Raspunsuri in doi peri, priviri amenintatoare… tot tacamul… e bine ca am scapat ieftin:D. Pacat ca Vodafone nu are grija macar la angajatii care au contact direct cu clientii.

Ieri noapte pe la 2 am vrut sa imi fac un cont pe vodafone.ro, pt a putea plati din luna urmatoare pe net facturile la telefon. Mare greseala am facut… dupa am asteptat zadarnic sa primesc un mesaj cu niste cuvinte cheie care tb sa le introduc in formularul de inregistrare (culmea, mai si spunea ca SMS-ul a fost trimis cu succes) am pus mana pe telefon si am sunat la *222, 1403. Raspunsul a fost scurt - “Ne pare rau, aplicatia de inregistrare nu merge. Mai incercati saptamana viitoare, pana miercuri eu sper sa se rezolve”.

1:16 p.m.  
Blogger spiridus said...

Nu abandona REclamantu! Sunt atatea reclamatii de impartasit!

:)

6:06 p.m.  
Anonymous sym said...

Pe mine m-a suparat un domn inspector de daune de la BCR Asigurari, pe cat posibil va recomand sa evitati numele Puiu Prescure, e prea ocupat sa se preocupe si de clientii lui:((
So....am ajuns la ei normal cand am dat de greu...ca deh...nu ajungi la Daune de bine ce imi era...mi s-a spart racordul la chiuveta din bucatarie, apa calda am inundat vreo 6 garsoniere...revolutie pe scara blocului din cauza racordului..indirect a mea!!!!
Aveam asigurare la casa, dar nu si raspundere civila..asa ca a trebuit sa platesc eu daunele la ceilalti vecini.
Dar pentru ca aveam la casa mi-am facut rapid dosarul si m-am gandit cu ce imi platesc cei de la BCR Asigurari parchet, vopsit sa rezolv si vecinul de sub mine caruia i se umflase parchetul mai rau ca la mine. Evident ca nu ma dau banii afara din casa si am anuntat vecinul ca imediat cum iau banii de la asigurare ii dau lui sa isi rezolve problema.
Dl Inspector mi-a spus ca in maxim 2 sapt se rezolva, era in jur 16 august, ma suna ei etc...
Problemele cu respectivul domn au inceput la sediul respectiv, il sun sa ii spun ca aduc dosarul, imi spune sa ajung pana la 11, iau taxi...ajung sun pe mobil ii spun ca sunt in sediu si astept...astept astept...toti care treceau pe acolo se uitau cam ciudat la mine..probabil nimeni nu asteptase asa mult..dupa 45 de min, in conditiile in care domnu` inspector imi spusese ca e grabit dupa ora 11...m-am gandit ca mai bine nu il mai sun pe mobil ca fac urat si am rugat pe receptionera sa ii aduca aminte ca o stupida clienta ca mine il asteapta de 45 de min...A aparut intr-un tarziu..chestie de 2 min..am semnat ceva si gata...
Trec zilele respective...pe 4 sept...luni sun, imi spune ca verifica si ma suna....normal ca nu suna, sun eu iar peste o ora imi spune ca nu a avut timp verifica si ma suna in 10 min, trec iar perioada..nu suna...sun eu imi spune aceeasi poveste..ca e ocupat..ca nu a avut timp ca rezolva...incep sa fac scandal la tel, sa ii spun ca e lipsa de respect bla bla bla si ca nu mai vreau sa am de-a face cu el.
Sun pe fix la BCR Asigurari, explic la receptie ca vreau alt inspector diferit de PP, ajung la un alt domn..imi spune ca verifica....m-a sunat back, cica sapt asta se rezolva...Azi am sunat din nou, sunt cam disperata..mi-am dat cuvantul vecinului ca rezolv problema...sa ii aduc aminte ca maine ar trebui sa imi iau banii...cica ma suna azi back sa imi spuna statusul...
Si cand ma gandesc ca tocmai mi-am ridicat valoarea politei de vreo 4 ori + raspundere civila + asigurare de bunuri...am facut-o inainte de a ajunge la Daune:(( Ce e mai rau e ca nu pot renunta la ei, am credit la BCR si casa trebuie asigurata la ei..macar pe suma cu cat am luat casa.
Asa ca dragilor, aveti mare grija la cine va asigurati....chiar e lipsa de respect sa lasi omul care are probleme sa astepte nu stiu cate zile dupa bani..doar pt ca sunt prea multe dosare sau ca unii angajati nu stiu ce vorbesc...Puteau sa imi spuna ca imi da banii dupa 5 ani si macar stateam linistita...dar nu spui 2 sapt si nici macar bunul simt sa ma sune cineva sa imi explice ca mai intarzie.
Acum ma gandesc sa trimit o mare reclamatie si la BCR, nu stiu daca va tine cont cineva de ea..dar poate unii angajati vor fi trimisi si la cursuri de Client Service, eventual le pot recomanda ca lucrez in domeniu CS, nu de alta dar isi iau salariu din banii platiti si de mine.

3:41 p.m.  
Blogger ety said...

Eu am fost foarte revoltata de reactia plina de lasitate a celor doi domni de la o facultate la care trebuia sa il inscriu pe un amic de al meu. Se intampla in prima sesiunea de inscrieri, in iulie. In cazul meu procesul avea sa fie foarte simplu pentru ca il inscriam pe amicul meu la idd si locuir erau destule, iar doi domni care se ocupau cu inscrierile la ora aceea m-au convins ca nu exista nicio problema: "desigur, puteti deja plati prima rata din taxa de scolarizare". Eu: "si daca nu am acum bani la mine si vine luni ce se intampla? Va predau acum dosarul si..." El:" nu nu. Veniti luni cu toate cele si il inscriem pe loc si ii si confirmam locul". Prea bine, ziceam eu. Luni ma aflu singura in toata facultate, dubios de goala. Evident, trecuse data limita sa inscrieri iar "dansii" au sustinut tar si in sus ca "Eu v-am spus asa ceva??!?! Domnisoara dar cum va puteti inchipui ca nu trebuia sa lasati dosarul aici?!?!" Incredibil, mi-a sarit tzandra ca la piata, dar m-am abtinut. Efectiv m-am simtit ca o fraiera. Si fraierita pe deasupra. In final mi-au sugerat sa vin pe 10 sept.in a doua sesiune de inscrieri. Acusica e aici ziua cea mare. Sunt curioasa...

9:55 p.m.  
Anonymous Anonim said...

pe 26 ianuarie o alta persoana conducea o masina de la firma mea si a fost implicata intr-un accident.nici pana in ziua de azi nu mi-a fost platita dauna.deocamdata nu pot sa va dau mai multe detalii deoarece am inceput procedura legala impotriva bcr asigurari.ideea este ca motivatia lor a fost ca exista neconcordante intre declaratiile date la politie si cele luate de ei (ulterior am aflat ca este fals ceea ce pretinde bcr asigurari) si ca din pct lor de vedere nu seamana scrisul in cele doua declaratii (desi in ambele cazuri declarantul a fost legitimat) oricum au refuzat sa-mi plateasca dauna la un bmw in valoare de 300 mil si sa-mi acorde posibilitatea studierii dosarului.ceea ce este mai ciudat este ca refuzul a venit ulterior intelegerii de plate prin care s-a stabilit suma despagubirii.din ce am inteles in momentul stabilirii intelegerii de plata nu mai exista nici o obligatie intre parti decat se se faca plata. ulterior am mai gasit o multime de persoane nemultumite de bcr ba mai mult am de gand sa postez pe internet toate cazurile pe care le gasesc si persoanele sunt dispuse sa-si asume responsabilitatea legala ptr ceea ce declara.ulterior am aflat ca de fapt bcr asig are mari probleme financiare dar nu stiu in ce masura informatia se confirma (desi o am din surse credibile).ideea este ca am plecat de la tiriac ptr ca inspectorul de daune tot ma trimitea la un anume service...prietenii stiu de ce...si suparat de abuzul ala al preferat sa schimb asig ptr bcr.cea mai proasta alegere din viata mea.daca fiecare dintre noi am posta aici de fiecare data cand ne confruntam cu asa ceva poate ca companiile respective ne-ar trata altfel cand e vb sa mai si plateasca.cu respect

1:05 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Feriti-ca cat puteti de Omniasig, Puiu Prescure, un roman abject caruia trebuia sa-i rup picioarele cand a fost in casa mea sa evalueze daunele si Ana Maria Ionescu, o boarfa cu tatele la vedere, neagra ca dracu si cu aerul ala de sex ieftin. Aveti grija cu astia. Daca va asigurati la ei, dati si acatiste la biserica sa va feresca D-zeu de belele. Astia nu stiu decat sa fure. Omniasig, Puiu Prescure, Ana maria Ionescu..scursuri ale unei societati primitive

1:51 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home